Nowoczesne, wirtualne rozwiązania
Nie musisz wynajmować biura, żeby zarejestrować firmę pod dogodnym adresem. Nie potrzebujesz sekretarki, by ktoś zajmował się Twoją korespondencją.
Aneta prowadzi jednoosobową firmę – organizuje profesjonalne szkolenia dla biznesu. Dużą część pracy załatwia zdalnie i często wyjeżdża na wykłady do różnych miast w całej Polsce. W końcu doszła do wniosku, że nie musi dłużej mieszkać w Warszawie. Wyprowadziła się na wieś i zamknęła swoje biuro w stolicy. Tak jest o wiele taniej i bliżej natury. Ale pojawiły się problemy.
Dwóch dużych klientów, którzy byli wstępnie zainteresowani, odrzuciło usługi Anety, gdy zapoznali się ze szczegółami jej oferty. Zaczęła się zastanawiać, czy to adres firmy – zarejestrowanej na Mazurach – zadecydował o porażce. Innym razem, gdy Aneta była na dłuższym wyjeździe, przesłano jej dokumenty potrzebne do startu w przetargu. Nie miał ich kto odebrać, więc wróciły do nadawcy. To skomplikowało sprawy i kosztowało Anetę mnóstwo nerwów.
Rozwiązanie nasunęło się samo. Aneta wynajęła skrytkę MBE i dzięki temu zarejestrowała firmę pod prestiżowym adresem – na Marszałkowskiej 80 w Warszawie.
Pracownicy punktu są na miejscu, aby odbierać wszelkie przesyłki. Jeśli dokumenty są potrzebne natychmiast, to pracownik punktu je skanuje i wysyła Anecie przez Internet. W pozostałych przypadkach poczta jest kierowana pod mazurski adres albo w dowolne miejsce, gdzie Aneta akurat przebywa. Przy okazji kurier dostarcza wizytówki i materiały dla uczestników szkoleń – zaprojektowane i wydrukowane w MBE.
„Nie wynajmuję biura i nie zatrudniam nikogo poza sobą samą. A mimo to moja firma może działać w dwóch miejscach jednocześnie. W MBE ktoś zawsze czeka na przesyłkę, kiedy ja jestem w rozjazdach.”
Skonsultuj się ze specjalistą MBE – podpowiemy co możemy zrobić dla Ciebie!