Projekt „Gry ekologiczne w Programie Nauczania”, realizowany w Szkole Podstawowej nr 7 w Wołominie, zyskał uznanie jako przykład dobrej praktyki w ramach programu Erasmus+. Inicjatywa, która rozpoczęła się w kwietniu 2022 roku, trwa do marca 2024 roku i koncentruje się na edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju. Narodowa Agencja Programu Erasmus+ doceniła jego innowacyjność oraz wpływ na rozwój kompetencji ekologicznych wśród uczniów.
W związku z wyróżnieniem, przedstawicielki szkoły, Pani Dyrektor Aneta Stańczak oraz koordynatorka projektu Sylwia Demzała, miały okazję przedstawić wyniki oraz doświadczenia związane z realizacją projektu podczas Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmusa, który odbył się na Stadionie Legii w Warszawie. Wydarzenie to zgromadziło edukatorów z całej Polski, gdzie podzieliły się one swoimi osiągnięciami oraz wyzwaniami, jakie pojawiły się w trakcie trwania projektu.
W ramach tej międzynarodowej współpracy, w której uczestniczyli także partnerzy z Łotwy, Turcji, Włoch i Rumunii, stworzono innowacyjne narzędzia edukacyjne promujące rozwój umiejętności ekologicznych wśród młodzieży. Dodatkowo, wywiad online z koordynatorami projektu został przeprowadzony i zaprezentowany na europejskiej platformie edukacyjnej ESEP, co podkreśla znaczenie inicjatywy zarówno na poziomie lokalnym, jak i międzynarodowym. Link do artykułu dotyczącego projektu dostępny jest na platformie ESEP, co stanowi dodatkową promocję dla Szkoły Podstawowej nr 7.
Źródło: Urząd Miasta Wołomin
Oceń: Projekt SP7 z Wołomina uznany za przykład dobrej praktyki w programie Erasmus+
Zobacz Także